رونالدو: نمی دانم چرا مردم به ریکاوری من شک داشتند؛ فینال سختی خواهد بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: نمی دانم چرا مردم به ریکاوری من شک داشتند؛ فینال سختی خواهد بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: نمی دانم چرا مردم به ریکاوری من شک داشتند؛ فینال سختی خواهد بود

کریستیانو رونالدو نیز بعد از بازگشت به میادین و کمک به رئال مادرید در راه صعود به فینال چمپیونزلیگ، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- رونالدو دو هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود، اما در دیدار امشب به میادین بازگشت و به پیروزی 1-0 مادریدی ها کمک کرد. وی در پایان بازی به BT Sport گفت:

سخت بود، اما بهتر از سیتی بازی کردیم، موقعیت های بیشتر خلق کردیم و جدی تر بودیم. بعد از گلی که به ثمر رساندیم می دانستیم که سیتی پرس خواهد کرد، اما بازی را کنترل کردیم. 1-0 نتیجه شکننده ای بود، اما خوشحالیم که در فینال هستیم. در طول بازی من و لوکا مودریچ فرصت هایی داشتیم، و از آن بازی هایی بود که باید کار را تمام می کردیم. چنین اتفاقی رخ نداد، نتیجه نزدیک اما خوب بود، چون صعود کردیم و اکنون در فینال هستیم.

وی در مورد نحوه بازگشت خود نیز گفت:

خوب بود. در طول این 15 روز کار زیادی انجام ندادم، اما امروز بازی کردم. مردم به من شک داشتند، نمی دانم چرا. آنها می دانند من سریع ریکاوری می کنم، و از عملکرد خود راضی هستم. هیچ مشکلی نداشتم، هرچند در لحظات پایانی خسته بودم، اما احساس کردم که عملکرد بدی نداشتم و به تیم کمک کردم.

در نهایت او راجع به یک فینال تمام مادریدی دیگر هم گفت:

فینال سختی است، و هرگز نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد. بازی مقابل اتلتیکو 50-50 خواهد بود، و بسیار خوشحالیم چون بازی ویژه ای خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395 | 10:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.